Barion Pixel
A szavak tettek.”

A kosár tartlama

Tovább a fizetéshez

Összesen fizetendő:

Új könyvek Atlantisz könyvek Minden bolti könyv Ajánlatunk Vásárlóink kedvencei Most különösen kedvező árú könyvek

Tekintse meg legújabb könyveinket

Japan Fashion Now

Japan Fashion Now
Borító: Fűzött
ISBN: 9780300167276
Méret: 241*345
Tömeg: 1415 g
Oldalszám: 240
Megjelenés éve: 2010
-10%
15 300 Ft
13 770 Ft
Előrendelés
(Bejelentkezés szükséges)
A kedvezményes árak kizárólag a webshopunkon keresztül leadott megrendelésekre érvényesek!
120 color illus.

Scholars have long acknowledged the significance of the Japanese “fashion revolution” of the 1980s, when avant-garde designers Issey Miyake, Yohji Yamamoto, and Rei Kawakubo of Comme des Garçons introduced a radically new conception of fashion. But what has happened in the years since then?
Lavishly illustrated, Japan Fashion Now will be the first book to explore how Japanese fashion has evolved in recent years. During this time, Japanese pop culture has swept the world, as young people everywhere read manga, watch anime, and play video games. Japan has had a profound impact on global culture, often via new media.

With essays by Valerie Steele (“Is Japan Still the Future?”), Patricia Mears (“Fashion Revolution”), Hiroshi Narumi (“Japanese Street Style”), and Yuniya Kawamura (“Japanese Fashion Subcultures”), Japan Fashion Now explores how the world of fashion has been transformed by contemporary Japanese visual culture.

A szerzőkről:
Valerie Steele is chief curator and director of The Museum at the Fashion Institute of Technology.

Patricia Mears is deputy director of The Museum at FIT.

Yuniya Kawamura is associate professor of sociology at FIT.

Hiroshi Narumi is associate professor at the Kyoto University of Art and Design.

Kiadó: Yale University Press
Kategória: Design




Kapcsolódó könyvek

Logo Design

10%8 406 Ft9 340 Ft

Kosárba
Ez az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. Részletek Elfogadom