Barion Pixel
A szavak tettek.”

A kosár tartlama

Tovább a fizetéshez

Összesen fizetendő:

Új könyvek Atlantisz könyvek Minden bolti könyv Ajánlatunk Vásárlóink kedvencei Most különösen kedvező árú könyvek

Tekintse meg legújabb könyveinket

Hogyan nőnek a márkák - Amiről a marketingszakemberek nem tudnak

Hogyan nőnek a márkák - Amiről a marketingszakemberek nem tudnak
Borító: Kötött
ISBN: 9786158107921
Nyelv: magyar
Méret: 155*235
Tömeg: 875 g
Oldalszám: 227
Megjelenés éve: 2021
-10%
6 900 Ft
6 210 Ft
Elfogyott
A kedvezményes árak kizárólag a webshopunkon keresztül leadott megrendelésekre érvényesek!

Hogyan nőnek a márkák - Amiről a marketingszakemberek nem tudnak

"A marketingszakemberek zöme súlyos tévedésben él. Akárcsak a középkori orvosok, akik annak idején az érvágás tudománytalan gyógymódjával próbálták kezelni betegeiket, e marketingesek kétes megérzések és zavaros bölcsességek rabjai. Korszerűtlen tudásuk és hamis alapfeltevéseik birtokában ma is meggyőződéssel alkalmazzák a régóta berögzült "marketinges érvágásokat" - miközben nem is sejtik, hogy amit művelnek, azzal inkább ártanak, mintsem segítenek a rájuk bízott márkáknak.

Byron Sharp profeszor, az ausztráliai Ehrenberg-Bass Intézet igazgatója a tényalapú marketing (evidence-based marketing) fogalmának bevezetésével és annak tudományos módszerével a piaci növekedés eddig hatékonynak hitt mozgatórúgóit és szolgaian követett tévképzeteit vizsgálja felül.

A vásárlói magatartás statisztikai tényeit véve alapul Sharp határozottan cáfolja többek között a márkák tartalmi megkülönböztetésének fontosságát; a szegmentáció és a targetálás szerepét; a fogyasztók érzelmi alapú elköteleződését; továbbá a reklám, az árpromóciók és a hűségprogramok hatékonynak képzelt működési mechanizmusait.

Az Ehrenberg-Bass Intézet munkatársaival végzett többéves kutatómunka eredményeit felhasználva Sharp újradefiniálja az eredményes marketing irányelveit. Elméleti megállapításai számos gyakorlati tudnivalót is kínálnak a hosszú távú növekedés és a márkáik iránt elkötelezett döntéshozók és szakemberek számára.

A megjelenését követően kultikussá, majd rövid időn belül klasszikussá vált Hogyan nőnek a márkák igazi marketingszakmai és reklámtörténeti mérföldkő. Kezdő és gyakorló szakmabelieknek nélkülözhetetlen; kíváncsi laikusok számára pedig érdekes és szórakoztató olvasmány."





Kapcsolódó könyvek

D&AD: The Copy Book

10%8 514 Ft9 460 Ft

Kosárba
Ez az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. Részletek Elfogadom