Barion Pixel
A szavak tettek.”

A kosár tartlama

Tovább a fizetéshez

Összesen fizetendő:

Új könyvek Atlantisz könyvek Minden bolti könyv Ajánlatunk Vásárlóink kedvencei Most különösen kedvező árú könyvek

Tekintse meg legújabb könyveinket

Guerrilla Advertising - Unconventional Brand Communications

Guerrilla Advertising -  Unconventional Brand Communications
Borító: Fűzött
ISBN: 9781856694704
Méret: 30
Oldalszám: 192
Megjelenés éve: 2006
-10%
8 900 Ft
8 010 Ft
Előrendelés
(Bejelentkezés szükséges)
A kedvezményes árak kizárólag a webshopunkon keresztül leadott megrendelésekre érvényesek!

Guerrilla Advertising - Unconventional Brand Communications

With 300 illustrations.

The advertising industry is in a state of flux. In an age where we can choose what media we consume, the traditional channels of TV, press and poster are no longer always the most appropriate for a brand to reach its target audience. As a result, global brands are opting to implement ever more inventive and original schemes to get their products talked about. Microsoft covered Manhattan in butterfly stickers, Volkswagen made a Polo out of ice and parked it on a London street, and Adidas suspended two footballers high above the streets of Tokyo for a death-defying kickabout. This book shows the best international examples of the varied and inventive tactics that are being used today by big-name brands, non-profit organizations and individuals to promote themselves, their ideas and their products. More than 70 international campaigns are featured grouped according to their approach: Stunts, Street Propaganda, Sneaky Tactics, Site-specific campaigns and Multi-fronted attacks.

Kiadó: Laurence King
Kategória: Design




Kapcsolódó könyvek

Ez az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. Részletek Elfogadom