Barion Pixel
A szavak tettek.”

A kosár tartlama

Tovább a fizetéshez

Összesen fizetendő:

Új könyvek Atlantisz könyvek Minden bolti könyv Ajánlatunk Vásárlóink kedvencei Most különösen kedvező árú könyvek

Tekintse meg legújabb könyveinket

D&AD: The Copy Book

D&AD: The Copy Book
Borító: Kötött
ISBN: 9783836568524
Nyelv: angol
Méret: 140*195
Tömeg: 1080 g
Oldalszám: 544
Megjelenés éve: 2018
-10%
9 460 Ft
8 514 Ft
Kosárba
Raktáron
A kedvezményes árak kizárólag a webshopunkon keresztül leadott megrendelésekre érvényesek!

D&AD: The Copy Book

In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and redesigned edition of the publication. Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals—often agency leaders or owners themselves. The book features a work selection and essays by 53 leading professionals in the world, including copywriting superstars such as David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes.

The lessons to be learned on these pages will help you create clearer and more persuasive arguments, whether you are writing an inspiring speech, an engaging web banner or a persuasive letter. This is not simply a “must-have” book for people in advertising and marketing, it is also a “should-have” for anyone who needs to involve or influence people, by webpage, on paper, or in person.

Kiadó: Taschen
Sorozat: Bibliotheca Universalis
Kategória: Design / Reklám




A sorozat további kötetei Teljes lista

Kapcsolódó könyvek

Ez az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. Részletek Elfogadom