Barion Pixel
A szavak tettek.”

A kosár tartlama

Tovább a fizetéshez

Összesen fizetendő:

Új könyvek Atlantisz könyvek Minden bolti könyv Ajánlatunk Vásárlóink kedvencei Most különösen kedvező árú könyvek

Tekintse meg legújabb könyveinket

A bogár forradalma - Egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit

A bogár forradalma - Egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit
Borító: Fűzött
ISBN: 9786158107907
Nyelv: magyar
Méret: 21
Oldalszám: 148
Megjelenés éve: 2018
-10%
3 400 Ft
3 060 Ft
Elfogyott
A kedvezményes árak kizárólag a webshopunkon keresztül leadott megrendelésekre érvényesek!

A bogár forradalma - Egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit

1959-ben a New York-i DDB reklámügynökség megalkotott egy reklámkampányt, amivel több mint 15 éven át népszerűsített egy kicsi, ronda, de roppant gazdaságos, költséghatékony és karakteres autót. A VW számára készített sajtóhirdetések nem csupán hatékonyan értékesítették a Bogarat, de egy újfajta reklámfelfogásnak is a hírnökei voltak. Elindították a reklámvilág "kreatívforradalmát"; a VW Bogár hirdetései ugyanis bebizonyították: lehet okos, őszinte és humoros, a fogyasztót tiszteletben tartó reklámokkal kommunikálni. Mi több, erre a fogyasztónak is igénye van.



Ezek a legendás sajtóhirdetések nem csupán a modern reklámcsinálás alapjait fektették le, de segítettek berobbantani a 60-as évek kulturális forradalmát is.



A német mérnökök nagyszerűsége és a manhattani reklámszakemberek kreativitása egyaránt hozzájárult, hogy a VW Bogár a 20. század egyik meghatározó kulturális ikonjává vált.

Dominik Imseng könyve igazi kordokumentum és kultúrtörténeti csemege. Szórakoztatóan és olvasmányosan mesél a VW Bogár megszületésének, amerikai piacra bevezetésének és népszerűségének történetét; felvillantja a korszak társadalmi, kulturális jelenségeit, és rengeteg eredeti képpel illusztrálja a kicsi kocsi Amerikai diadalútját.



A régi autók, a reklámok, a marketing és kommunikáció szerelmesei számára mindenképp alapmű. De a kultúrtörténet, történelem és szociológia iránt érdeklődők is izgalommal fogják olvasni a kicsi kocsi históriájának ezen reklámtörténeti fejezetét.





Kapcsolódó könyvek

D&AD: The Copy Book

10%8 514 Ft9 460 Ft

Kosárba
Ez az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása érdekében. Részletek Elfogadom