Marsbéli marketing - avagy hová tünt a józan ész a reklámiparból?
ISBN: 9786150007854
Language: magyar
Size: 210*148
Weight: 275 g
Page no.: 195
Publish year: 2017
Marsbéli marketing - avagy hová tünt a józan ész a reklámiparból?
„Napjainkban a marketingszakma elképesztő mértékű tévedésben él. Hogy ez miben nyilvánul meg? A márkák szerepének aránytalan eltúlzásában; a reklámügynökségek szerepének szétzilálásában; hogy a szélhámosságot trendnek tekintjük; hogy a világ legerőteljesebb fogyasztói csoportját figyelmen kívül hagyjuk; hogy elhisszük a közösségi média marketingálmait, és hogy behálóznak bennünket a csaló és korrupt digitális reklámok. Elég gusztusos a menü kínálata. Nos, az én feladatom, hogy beledöfjem a villámat e sok finomságba.”
A Marsbéli marketing a kaliforniai reklámszakember, Bob Hoffman – más néven: Ad Contrarian [reklámos lázadó] – blogjának , cikkeinek és előadásainak sajátos gyűjteménye. Nyers, indulatos és szókimondó szövegeket tartalmazó írás. Minden marketinges és reklámos számára felkavaróan tanulságos olvasmány.
„Vitriolos, de őszinte"
The Wall Street Journal
„Elbűvölően pimasz"
The Time Inc.
„A digitális hype vad kritikusa"
Financial Times
Series: Reklámtörténet Könyvek
Translator: Kovács Levente, Berta László
Category: Design, Pszichológia, pszichoterápia