Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2019. szeptember 17. kedd Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi KönyvhétenKis Könyves Éj 2019. április 26-án az Atlantisz Könyvszigeten2019. február 15-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz Könyvszigeten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Tourist, The - A New Theory of the Leisure Class, With a New Introduction

Bolti ár: 9370 Ft (Az MNB aktuális árfolyamai szerint)

Internetes ár: 8433 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megvásárolható

Borító: Fűzött

ISBN: 9780520280007

Nyelv: angol

Méret: 21

Oldalszám: 280

Kiadó: University of California Press

Kategóriák: Szociológia, Társadalomtudomány


Mennyiség (db):
 



Ismertető

In this classic analysis of travel and sightseeing, author Dean MacCannell brings social scientific understandings to bear on tourism in the postindustrial age, during which the middle class has acquired leisure time for international travel.

In The Tourist—now with a new introduction framing it as part of a broader contemporary social and cultural analysis—the author examines notions of authenticity, high and low culture, and the construction of social reality around tourism.

Dean MacCannell is Professor and Chair of Landscape Architecture at the University of California, Davis, and the author of Empty Meeting Grounds (1992) and The Time of the Sign (1982).

Foreword by Lucy Lippard
The Tourist in 2013
Introduction to the 1989 Edition
Acknowledgments

Introduction

1. Modernity and the Production of Touristic Experiences
2. Sightseeing and Social Structure
3. The Paris Case: Origins of Alienated Leisure
4. The Other Attractions
5. Staged Authenticity
6. A Semiotic of Attraction
7. The Ethnomethodology of Sightseers
8. Structure, Genuine and Spurious
9. On Theory, Methods, and Application

Epilogue
Notes
Index


Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére