Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2019. május 22. szerda Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


Kis Könyves Éj 2019. április 26-án az Atlantisz Könyvszigeten2019. február 15-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz KönyvszigetenÜnnepi nyitva tartás 2018 decemberében az Atlantisz Könyvszigeten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


In the Flow

Bolti ár: 5960 Ft (Az MNB aktuális árfolyamai szerint)

Internetes ár: 5364 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megvásárolható

Borító: Kötött

ISBN: 9781784783501

Nyelv: angol

Méret: 21.5

Oldalszám: 208

Kiadó: Verso

Kategóriák: Filozófia/20.-21. század, Média, kommunikáció, Filozófia/esztétika


Mennyiség (db):
 



Ismertető

The leading art theorist takes on art in the age of the Internet
In the early twentieth century, art and its institutions came under critique from a new democratic and egalitarian spirit. The notion of works of art as sacred objects was decried and subsequently they would be understood merely as things. This meant an attack on realism, as well as on the traditional preservative mission of the museum. Acclaimed art theorist Boris Groys argues this led to the development of “direct realism”: an art that would not produce objects, but practices (from performance art to relational aesthetics) that would not survive. But for more than a century now, every advance in this direction has been quickly followed by new means of preserving art’s distinction.

In this major new work, Groys charts the paradoxes produced by this tension, and explores art in the age of the thingless medium, the Internet. Groys claims that if the techniques of mechanical reproduction gave us objects without aura, digital production generates aura without objects, transforming all its materials into vanishing markers of the transitory present.

Boris Groys is Professor of Aesthetics, Art History and Media Theory at the Center for Art and Media Technology in Karlsruhe and, since 2005, the Global Distinguished Professor in the Faculty of Arts and Science, NYU. He has published numerous books, including On the New, Introduction to Antiphilosophy, The Total Art of Stalinism, and The Communist Postscript.

Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére