Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2019. május 19. vasárnap Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


Kis Könyves Éj 2019. április 26-án az Atlantisz Könyvszigeten2019. február 15-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz KönyvszigetenÜnnepi nyitva tartás 2018 decemberében az Atlantisz Könyvszigeten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Curationism: How Curating Took Over the Art World and Everything Else

Bolti ár: 4100 Ft (Az MNB aktuális árfolyamai szerint)

Internetes ár: 3690 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megvásárolható

Borító: Fűzött

ISBN: 9780745335971

Nyelv: angol

Méret: 19.7

Oldalszám: 144

Kiadó: Pluto Books

Kategóriák: Képzőművészet, Művészettörténet, Kultúra


Mennyiség (db):
 



Ismertető

Now that we 'curate' even lunch, what happens to the role of the connoisseur in contemporary culture?

‘Curate’ has become a buzzword, applied to everything from music festivals to artisanal cheese. Inside the art world, the curator reigns supreme, acting as the face of high-profile group shows in a way that can eclipse the contributions of individual artists. At the same time, curatorial-studies programs continue to grow, and businesses are adopting curation as a means of adding value to content. Everyone, it seems, is now a curator.

But what is a curator, exactly? And what does the explosive popularity of curating say about our culture’s relationship with taste, labour and the avant-garde? In this vibrant and original book, David Balzer travels through art history and around the globe to explore the cult of curation, where it began, how it came to dominate museums and galleries, and how it emerged at the turn of the millennium as a dominant mode of thinking and being — from superstar curator Hans Ulrich Obrist’s war with sleep to Subway’s ‘sandwich artists.’ Recalling such landmark works of cultural criticism as Tom Wolfe’s The Painted Word and John Berger’s Ways of Seeing, Balzer asks whether curationism has finally reached its own limits, where its widespread success has paradoxically led to its own demise.

About The Author:
David Balzer has contributed to publications including The Believer, Modern Painters, ARTnews, Artforum.com and Capital New York, and is the author of Contrivances, a short-fiction collection. Balzer was born in Winnipeg and currently resides in Toronto, where he makes a living as a critic, editor and teacher.

Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére