Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2017. november 19. vasárnap Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


2017. november 14-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz KönyvszigetenJúnius 25.-július 23. között a Masters of Art és You should know-sorozat kötetei akcióban Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi Könyvhéten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Companion to Shakespeare's Works, A - Volume III - The Comedies

Bolti ár: 8165 Ft

Internetes ár: 7349 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megvásárolható

Borító: Fűzött

ISBN: 9781405136075

Nyelv: angol

Méret: 24.4

Oldalszám: 480

Kiadó: Blackwell Publishing Ltd.

Szerkesztő: Dutton, Richard, Howard, Jean E.

Kategóriák: Irodalomtudomány


Mennyiség (db):
 



Ismertető

This four-volume Companion to Shakespeare's Works, compiled as a single entity, offers a uniquely comprehensive snapshot of current Shakespeare criticism.

Brings together new essays from a mixture of younger and more established scholars from around the world - Australia, Canada, France, New Zealand, the United Kingdom, and the United States.
Examines each of Shakespeare's plays and major poems, using all the resources of contemporary criticism, from performance studies to feminist, historicist, and textual analysis.
Volumes are organized in relation to generic categories: namely the histories, the tragedies, the romantic comedies, and the late plays, problem plays and poems.
Each volume contains individual essays on all texts in the relevant category, as well as more general essays looking at critical issues and approaches more widely relevant to the genre.
Offers a provocative roadmap to Shakespeare studies at the dawning of the twenty-first century.
This companion to Shakespeare's comedies contains original essays on every comedy from The Two Gentlemen of Verona to Twelfth Night as well as twelve additional articles on such topics as the humoral body in Shakespearean comedy, Shakespeare's comedies on film, Shakespeare's relation to other comic writers of his time, Shakespeare's cross-dressing comedies, and the geographies of Shakespearean comedy.

Table of Contents
Notes on Contributors

Introduction

1. Shakespeare and the Traditions of English Stage Comedy: Janette Dillon (University of Nottingham).

2. Shakespeare's Festive Comedies: François Laroque (University of Sorbonne Nouvelle-Paris III).

3. The Humor of It: Bodies, Fluids, and Social Discipline in Shakespearean Comedy: Gail Kern Paster (Director of the Folger Shakespeare Library).

4. Class X: Shakespeare, Class, and the Comedies: Peter Holbrook (University of Queensland).

5. The Social Relations of Shakespeare's Comic Households: Mario DiGangi (Lehman College).

6. Shakespeare's Crossdressing Comedies: Phyllis Rackin (Shakespeare Association of America).

7. The Homoerotics of Shakespeare's Elizabethan Comedies: Julie Crawford (Columbia University).

8. Shakespearean Comedy and Material Life: Lena Cowen Orlin (University of Maryland).

9. Shakespeare's Comic Geographies: Garrett A. Sullivan, Jr. (Pennsylvania State University).

10. Rhetoric and Comic Personation in Shakespeare's Comedies: Lloyd Davis (University of Queensland).

11. Fat Knight, or What You Will: Unimitable Falstaff: Ian Frederick Moulton (Arizona State University

West).

12. Wooing and Winning (Or Not): Film/Shakespeare/Comedy and the Syntax of Genre: Barbara Hodgdon (Drake University).

13. The Two Gentlemen of Verona: Jeffrey Masten (Northwestern University).

14. "Fie, what a foolish duty call you this?" The Taming of the Shrew, Women's Jest, and the Divided Audience: Pamela Allen Brown (University of Connecticut).

15. The Comedy of Errors and The Calumny of Apelles: An Exercise in Source Study: Richard Dutton (Lancaster University).

16. Love's Labour's Lost: John Michael Archer (University of New Hampshire).

17. A Midsummer Night's Dream: Helen Hackett (University College London).

18. Rubbing at Whitewash: Intolerance in The Merchant of Venice: Marion Wynne-Davies (University of Dundee).

19. The Merry Wives of Windsor: Unhusbanding Desires in Windsor: Wendy Wall (Northwestern University).

20. Much Ado About Nothing: Alison Findlay (Lancaster University).

21. As You Like It: Juliet Dusinberre (Girton College, Cambridge).

22. Twelfth Night: "The Babbling Gossip of the Air": Penny Gay (University of Sydney)

Index



Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére