Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2017. november 19. vasárnap Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


2017. november 14-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz KönyvszigetenJúnius 25.-július 23. között a Masters of Art és You should know-sorozat kötetei akcióban Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi Könyvhéten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Androgyne - Fashion and Gender

Bolti ár: 15370 Ft (Az MNB aktuális árfolyamai szerint)

Internetes ár: 13833 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megvásárolható

Borító: Kötött

ISBN: 978050051936

Nyelv: angol

Méret: 33.6

Oldalszám: 192

Kiadó: Thames & Hudson

Kategóriák: Design/Divat, Társadalomtudomány/Gender Studies


Mennyiség (db):
 



Ismertető

‘This ad is gender neutral’, proclaimed a recent poster for Diesel; ‘I resist definitions’, announced a Calvin Klein campaign; while a Louis Vuitton shoot featured Jaden Smith, son of actor Will Smith, wearing a skirt like a natural. Fashion magazines have printed countless features on the blurring of gender boundaries, while brands including Yves Saint Laurent, Gucci, Burberry, Givenchy and Dolce & Gabbana have all interpreted this theme in their own distinctive style.

Androgyny is nothing new: it has been a leitmotif of western culture for millennia, beguiling and preoccupying artists and writers since Plato. The blending of genders was a constant through the cultural waves of the 20th century, from Berlin in the 1920s and Hollywood in the 1930s, to the androgynous pop stars of the 1970s, 1980s and beyond – Jagger, Bowie, Grace Jones…

What do these variations on a theme have in common? And what has caused the dizzying resurgence of androgyny in the twenty-first century? This book places images by some of the world’s greatest fashion designers and photographers alongside works of art and portraiture from many eras. It presents a condensed cultural history of androgyny, drawing on the worlds of art and literature to give us a deeper understanding of the timeless human drive to break free from defined categories.

Contents List
Introduction • 1. The Platonic Body • 2. A Body of Ivory • 3. The Body Inverted 4. Bodies in Opposition

About the Author
Patrick Mauriès is a writer and publisher of many notable titles on fashion and design, including Jewelry by Chanel, A Cabinet of Rarities, The World According to Karl and Fashion Quotes to name a few, all published by Thames & Hudson.

Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére