Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2019. december 05. csütörtök Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi KönyvhétenKis Könyves Éj 2019. április 26-án az Atlantisz Könyvszigeten2019. február 15-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz Könyvszigeten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Ogilvy on Advertising

Bolti ár: 5680 Ft

Internetes ár: 5112 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megrendelhető

Borító: Fűzött

ISBN: 9781853756153

Nyelv: angol

Kiadás éve: 2007

Kiadó: Prion

Kategóriák: Design/Reklám


Mennyiség (db):
 



Ismertető

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate.

David Mackenzie Ogilvy was born in West Horsley, England, on June 23, 1911. He was educated at Fettes College in Edinburgh and at Christ Church, Oxford (although he didn't graduate).
david ogilvy After Oxford, Ogilvy went to Paris, where he worked in the kitchen of the Hotel Majestic. He learned discipline, management - and when to move on: "If I stayed at the Majestic I would have faced years of slave wages, fiendish pressure, and perpetual exhaustion." He returned to England to sell cooking stoves, door-to-door.
Ogilvy's career with Aga Cookers was astonishing. He sold stoves to nuns, drunkards, and everyone in between. In 1935 he wrote a guide for Aga salesmen (Fortune magazine called it "probably the best sales manual ever written"). Among its suggestions, "The more prospects you talk to, the more sales you expose yourself to, the more orders you will get. But never mistake quantity of calls for quality of salesmanship."

In 1938, Ogilvy emigrated to the United States, where he went to work for George Gallup's Audience Research Institute in New Jersey. Ogilvy cites Gallup as one of the major influences on his thinking, emphasizing meticulous research methods and adherence to reality...

Az Ön hozzászólása

Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére