Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2017. november 19. vasárnap Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


2017. november 14-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz KönyvszigetenJúnius 25.-július 23. között a Masters of Art és You should know-sorozat kötetei akcióban Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi Könyvhéten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Advertising Concept Book, The - Think Now, Design Later - A complete guide to creative ideas, strategies and campaigns

Bolti ár: 9740 Ft (Az MNB aktuális árfolyamai szerint)

Internetes ár: 8766 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megvásárolható

Borító: Kötött

ISBN: 9780500518984

Nyelv: angol

Méret: 23.8

Oldalszám: 320

Kiadó: Thames and Hudson

Kategóriák: Design/Reklám


Mennyiség (db):
 



Ismertető

The essential guide for students and professionals in advertising, communication, marketing and allied fields – now in its third edition to reflect the growing digital landscape.

In creative advertising, no amount of glossy presentation will improve a bad idea. That’s why this book is dedicated to the first and most important lesson: concept.

Structured to provide both a complete course on advertising and a quick reference on particular topics, it covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media. This third edition features substantially revised and expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, and an entirely new chapter on branded social media.

Pete Barry outlines simple but fundamental rules about how to ‘push’ an ad to turn it into something exceptional, while exercises throughout will help readers assess their own work and that of others. Fifty years’ worth of international, award-winning ad campaigns – in the form of over 500 ‘roughs’ specially produced by the author, fifty of which are new to this edition – also reinforce the book’s core lesson: that a great idea will last forever.

Pete Barry began his career as an art director at Ogilvy, London. A former lecturer in Advertising Design at Syracuse University, he now works as a copywriter in New York City.

Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére