Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2019. november 22. péntek Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi KönyvhétenKis Könyves Éj 2019. április 26-án az Atlantisz Könyvszigeten2019. február 15-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz Könyvszigeten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Howard Gossage - A 20. század legnagyobb reklámszakemberének elfeledett története (Jeff Goodby előszavával)

Bolti ár: 3900 Ft

Internetes ár: 3510 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megvásárolható

Borító: Kötött

ISBN: 9789631267785

Nyelv: magyar

Méret: 21,4

Oldalszám: 196

Kiadó: Reklámtörténet Könyvek

Kategóriák: Közgazdaságtan


Mennyiség (db):
 



Ismertető


Howard Gossage (1917-1969) a világ legeredetibb, forradalmi gondolkodású kommunikátora, aki alapjaiban reformálta meg a reklámvilágot. Interaktivitás? PR-t generáló kampányesemények? Közösségi média? Ezeket mind ő alkalmazta elsőként, még az 50-es, 60-as években. Ugyanakkor megmentette a Grand Canyont, beindította a zöld mogalmakat és világhíressé tette a kanadai filozófust és médiateroretikust, Marshall McLuhant. David Ogilvy a "reklámszakma legszókimondóbb lázadójának" titulálta, pedig Gossage csak meghaladta a korát. Látva jelen világunk kommunikációs szcénáját, nyugodtan állíthatjuk: a modern reklám, amilyennek ma ismerjük, Howard Gossage köpenyéből bújt elő.

Steve Harrison: Changing The World Is The Only Fit Work For A Grown Man címmel megjelent remek monográfiája izgalmas és szórakoztató módon mesél Gossage reklámjairól, gondolatairól, filozófiájáról; hogy milyennek látta és miként élte meg a világot. Hogy miért tartotta olyan fontosnak a világ megváltoztatását. A Howard Gossage életét és korát bemutató könyvet a Reklámtörténet projekt létrehozóinak köszönhetően 2016 októberétől már a magyar olvasók is anyanyelvükön olvashatják.

"Hosszú évek után ez a legeredetibb könyv a reklámkészítés világáról. Hőse, Howard Luck Gossage 1969-ben halt meg. De legalább 50 évvel megelőzte a korát. Számos olyan téma foglalkoztatja napjainkban a reklámszakmát, melyekre Gossage már az 50-es, 60-as években rávilágított. Úgymint: társadalmi célú ügyek mellé állítani a marketinget; jobb hellyé tenni a világot; intelligens párbeszédet folytatni a fogyasztóval; soha nem nézni le az embereket. Minden amit Gossage mondott és leírt ma is épp olyan hiteles és aktuális mint annak idején volt. Steve Harrison könyve remekül, nagy alapossággal megírt mű a reklámtörténelem egyik legnagyobb, egyedülálló koponyájáról."

Patrick Collister – Creative Lead, Google Inc.

Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére