Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2020. június 06. szombat Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


2020. május 18-tól újra nyitva az Atlantisz KönyvszigetA könyvrendeléseket továbbra is folyamatosan teljesítjük2020. március 18-tól az Atlantisz Könyvsziget átmenetileg zárva
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Advertising - A Very Short Introduction

Bolti ár: 3170 Ft

Internetes ár: 2853 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megvásárolható

Borító: Ragasztott

ISBN: 9780199568925

Nyelv: angol

Kiadás éve: 2015

Kiadó: Oxford University Press

Sorozat: Very Short Introductions

Kategóriák: Design/Reklám


Mennyiség (db):
 



Ismertető

How advertising works is not a question that has a simple answer. Advertising is a diverse entity and different campaigns work (or fail to work) in a plethora of different ways. Most advertising persuades people to buy things, but how? And who does it aim to persuade? And how are these decisions made? In this Very Short Introduction Winston Fletcher, an expert with extensive knowledge of advertising from the inside, aims to answer these questions, and in doing so, dispels some of the myths and misunderstandings surrounding the industry.

The book contains a short history of advertising and an explanation of how the industry works, and how each of the parties (the advertisers , the media and the agencies) are involved. It considers the extensive spectrum of advertisers and their individual needs. It also looks at the financial side of advertising and asks how advertisers know if they have been successful, or whether the money they have spent has in fact been wasted.

Fletcher concludes with a discussion about the controversial and unacceptable areas of advertising such as advertising products to children and advertising products such as cigarettes and alcohol. He also discusses the benefits of advertising and what the future may hold for the industry.

Table of Contents:
1: What does advertising do?
2: The structure of the advertising industry
3: Advertisers: the paymasters
4: The media: blowing the trumpet
5: The agencies: (i) creating the ads
6: The agencies: (ii) spending the clients' money
7: Research, research, research
8: The good, the bad and the ugly
9: The benefits of advertising

Author Information:
Winston Fletcher, Formerly founder Chairman of the World Advertising Research Center. Vice President of the History of Advertising Trust and Visiting Professor of Marketing at the University of Westminster

Az Ön hozzászólása

Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére