Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2019. október 17. csütörtök Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi KönyvhétenKis Könyves Éj 2019. április 26-án az Atlantisz Könyvszigeten2019. február 15-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz Könyvszigeten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Hegarty on Advertising - Turning Intelligence into Magic

Bolti ár: 7990 Ft (Az MNB aktuális árfolyamai szerint)

Internetes ár: 7191 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megvásárolható

Borító: Kötött

ISBN: 9780500293638

Nyelv: angol

Méret: 22.9

Oldalszám: 224

Kiadás: 2.

Kiadó: Thames and Hudson

Kategóriák: Design/Reklám


Mennyiség (db):
 



Ismertető

Both a credo for creativity and a brilliantly entertaining memoir, Hegarty on Advertising tells you what lies behind great ideas and effective advertising and provides unparalleled industry insight. This is a book that every creative professional and anyone who values ideas and creativity in business must read!

Read this book and you’ll find out
• what makes a great idea
• what makes for a successful brand
• the right way and the wrong way to launch and run an advertising agency
• why you should always question the brief
• the art of pitching to a potential client
• the central role of storytelling in advertising
• how new technology will not threaten the future of advertising so long as you start with a great idea and then choose how to use and combine the media to reach your audience effectively ...

... and if that isn’t enough, read the chapter on winemaking and you’ll find out what happens when an advertising man becomes the client.

Packed with anecdotes and masses of straight-down-the-line stories about the agencies in which John Hegarty has worked and the many characters with whom he has worked – as well as generous, engaging and witty advice, this book will be of immense appeal across the whole creative spectrum, from those who want 
to work in advertising to chief executives who understand the power and value of ideas that sell.

John Hegarty is one of the world’s most famous advertising creatives. He was knighted in 2007 for services to advertising. Founding partner and Worldwide Creative Director of Bartle Bogle Hegarty (BBH), with offices across the world, he has received, among other awards, the D&AD President’s Award for outstanding achievement and has been inducted into both the New York Art Directors Club Hall of Fame and The One 
Club, as well as receiving a Clio Lifetime Achievement Award.

Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére