Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2019. július 18. csütörtök Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi KönyvhétenKis Könyves Éj 2019. április 26-án az Atlantisz Könyvszigeten2019. február 15-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz Könyvszigeten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Avant-garde - Videogames Playing with Technoculture

Bolti ár: 9180 Ft (Az MNB aktuális árfolyamai szerint)

Internetes ár: 8262 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Előrendelhető

Borító: Kötött

ISBN: 9780262027144

Nyelv: angol

Méret: 22.5

Oldalszám: 240

Kiadó: MIT Press

Kategóriák: Technika/Game studies, Technika/Számítástechnika


Mennyiség (db):
 



Ismertető

The avant-garde challenges or leads culture; it opens up or redefines art forms and our perception of the way the world works. In this book, Brian Schrank describes the ways that the avant-garde emerges through videogames. Just as impressionism or cubism created alternative ways of making and viewing paintings, Schrank argues, avant-garde videogames create alternate ways of making and playing games. A mainstream game channels players into a tightly closed circuit of play; an avant-garde game opens up that circuit, revealing (and reveling in) its own nature as a game.

We can evaluate the avant-garde, Schrank argues, according to how it opens up the experience of games (formal art) or the experience of being in the world (political art). He shows that different artists use different strategies to achieve an avant-garde perspective. Some fixate on form, others on politics; some take radical positions, others more complicit ones. Schrank examines these strategies and the artists who deploy them, looking closely at four varieties of avant-garde games: radical formal, which breaks up the flow of the game so players can engage with its materiality, sensuality, and conventionality; radical political, which plays with art and politics as well as fictions and everyday life; complicit formal, which treats videogames as a resource (like any other art medium) for contemporary art; and complicit political, which uses populist methods to blend life, art, play, and reality—as in alternate reality games, which adapt Situationist strategies for a mass audience.

Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére