Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2019. november 21. csütörtök Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi KönyvhétenKis Könyves Éj 2019. április 26-án az Atlantisz Könyvszigeten2019. február 15-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz Könyvszigeten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Fashion - A Very Short Introduction

Bolti ár: 3230 Ft (Az MNB aktuális árfolyamai szerint)

Internetes ár: 2907 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megvásárolható

Borító: Fűzött

ISBN: 9780199547906

Nyelv: angol

Méret: 17.4

Oldalszám: 160

Kiadó: Oxford University Press

Kategóriák: Design/Divat


Mennyiség (db):
 



Ismertető

Fashion is a dynamic global industry that plays an important role in the economic, political, cultural, and social lives of an international audience. It spans high art and popular culture, and plays a significant role in material and visual culture. This book introduces fashion's myriad influences and manifestations. Fashion is explored as a creative force, a business, and a means of communication. From Karl Lagerfeld's creative reinventions of Chanel's iconic style to the multicultural reference points of Indian designer Manish Arora, from the spectacular fashion shows held in nineteenth century department stores to the mix-and-match styles of Japanese youth, the book examines the ways that fashion both reflects and shapes contemporary culture. Using historical and contemporary examples, it gives a clear understanding of how fashion has developed since the renaissance, while raising questions about its status, ethical credibility, and influence on consumers.

The book provides insight into the structure of the fashion industry and how fashions are designed, promoted and consumed, in relation to relevant historical, social and cultural contexts. It is structured thematically, to look at the role and development of designers, the growth of shopping and the different businesses involved in making and selling fashionable clothes. Fashion's relationship to the wider culture is also explored, by considering its representation in art and collaborations between designers and artists, the moral controversies surrounding fashion, and attempts to produce ethical clothing, and the effects of globalisation on the fashion trade.

Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére