Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2019. november 23. szombat Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi KönyvhétenKis Könyves Éj 2019. április 26-án az Atlantisz Könyvszigeten2019. február 15-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz Könyvszigeten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Copywriting: Successful Writing for Design, Advertising and Marketing

Bolti ár: 8150 Ft (Az MNB aktuális árfolyamai szerint)

Internetes ár: 7335 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Megvásárolható

Borító: Kötött

ISBN: 9781780670003

Nyelv: angol

Méret: 24.5

Oldalszám: 240

Kiadás: 2.

Kiadó: Laurence King

Kategóriák: Design/Reklám


Mennyiség (db):
 



Ismertető

Writing copy is often assumed to be a natural talent. However, there are simple techniques you can employ to craft strong written content with ease. This new, expanded edition teaches the art of writing great copy for digital media, branding, advertising, direct marketing, retailing, catalogues, company magazines and internal communications.

Using a series of exercises and up-to-date illustrated examples of award-winning campaigns and communication, Copywriting, Second Edition takes you through step-by-step processes that can help you to write content quickly and effectively.

Including insightful interviews from leading copywriters, as well as illustrated case studies of major brands that explore the challenges involved in creating cutting-edge copy, this book will provide you with all the tools you need to become a confident and versatile creative copywriter.

About the Author
Mark Shaw has been a copywriter for 20 years, starting out as an advertising agency writer before freelancing for marketing departments. He now runs copywriting seminars for corporate businesses and design students, and is a business consultant to numerous creative agencies.

Contents:

Introduction
An introduction to the role of the copywriter, the creative fulfilment and rewards of doing the work.

Ch. 1 Getting to grips with copywriting
This chapter will explore ‘tone of voice’ as a key element of successful copywriting. There will be a discussion on the ‘hidden structure’ of long copy and the difference in format to short copy as well as top tips on managing personal opinions.

Ch. 2 The art of writing great copy
This chapter defines the concept of a brief and it’s importance, value and role. Including examples of briefs and the different types of briefs, including client, briefs, agency briefs and project briefs and an expanded section on ‘concepting’.

Ch. 3 Writing for brand and marketing communications
This chapter looks at good and bad examples of brand and marketing communications and the challenges of re-branding or creating a new brand.

Ch. 4 Writing for advertising and direct marketing
Updated text on the profiling your audience section, with added tricks and techniques to help students develop their understanding of target audiences including online audiences. The chapter also looks at the difference between advertising and direct marketing.

Ch. 5 Writing for retailing and products
This chapter includes new information about online retailing and brand naming.
New Retail case study

NEW CASE STUDY: Snowden Healthcare (UK)

Ch. 6 Writing for company magazines, newsletters and internal communications
This chapter covers Internal Communications including a new section on writing for the internal audience, both staff and stakeholders.

Ch. 7 Writing for catalogues
This chapter explains what makes catalogues different and incudes updated information to reflect current online catalogue thinking and practice.
New online catalogue interview with Sunita Yeomans, Creative Director, argos.co.uk

Ch. 8 Writing for the digital environment
This chapter will focus on writing for online content, with added tricks and techniques to help students write for blogs and social media
New case study on writing for blogs and social media


Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére