Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2019. július 19. péntek Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi KönyvhétenKis Könyves Éj 2019. április 26-án az Atlantisz Könyvszigeten2019. február 15-én megváltozott nyitvatartás az Atlantisz Könyvszigeten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató

nagyítás

Cities in Modernity - Representations and Productions of Metropolitan Space, 1840–1930

Bolti ár: 7700 Ft (Az MNB aktuális árfolyamai szerint)

Internetes ár: 6930 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Előrendelhető

Borító: Fűzött

ISBN: 9780521468411

Nyelv: angol

Méret: 24,7

Oldalszám: 452

Kiadó: Cambridge University Press

Sorozat: Cambridge Studies in Historical Geography

Kategóriák: Történelem/kultúrtörténet, Szociológia, Építészet


Mennyiség (db):
 



Ismertető

What made cities ‘modern’ in the nineteenth and early twentieth centuries? Cities in Modernity explores connections between culture, economy and built environment in cities of this period, drawing its evidence principally from London, New York and Toronto. The book discusses both the cultural experience of modernity and the material modernization of cities, placing special emphasis on their historical geographies, on the production, representation and use of urban space. The opening chapters present new ways of seeing cities in political and religious discourse, social survey, mapping, art and literature. The book then concentrates on new kinds of public and private spaces, such as apartment buildings, office blocks and department stores, and the networks of communication between them. An important theme throughout is the gendered experience of the new types of environment. The book will appeal to scholars and students of historical geography, urban history and cultural studies.

Contents:
1. Building bridges; 2. The idea of progress; 3. Surveying the city; 4. Writing and picturing the city; 5. Improving streets; 6. Public spaces – practised places; 7. Building suburbia; 8. Consuming suburbia; 9. Mansion flats and model dwellings; 10. Geographies of downtown: office spaces; 11. Geographies of downtown: the place of shopping; 12. Networked cities.



Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére