Az Atlantisz Könyvkiadó oldala és webáruháza. Vásárlás, rendelés, import egy helyen!


  The Atlantisz Publishing House 2019. december 12. csütörtök Kedvencek közé | Kezdőlapnak beállítom  
  On-line rendelés esetén 20% kedvezmény minden Atlantisz-kötetre és 10% kedvezmény minden raktáron levő könyvre!      |     Ismerkedjen meg kedvezményeinkkel!

Könyvrendelés

Kiemelt híreink


Ünnepi nyitva tartás 2019 decemberében az Atlantisz Könyvszigeten Atlantisz Könyvkiadó & Atlantisz Könyvsziget az Ünnepi KönyvhétenKis Könyves Éj 2019. április 26-án az Atlantisz Könyvszigeten
Összes hír, esemény

Atlantisz Könyvkiadó

Hírlevél

Ha szeretne rendszeresen értesí- tést kapni akcióinkról, kiadvá- nyainkról, iratkozzon fel hírleve- lünkre!

Könyvkereső


Részletes kereső
Ha webáruházunkban vásárol, kérjük, előbb regisztráljon! | Vásárlási útmutató


Advertising is Dead - Long Live Advertising!

Bolti ár: 6540 Ft

Internetes ár: 5886 Ft (10% kedvezmény)

Elérhetőség: Elfogyott

Borító: Fűzött

ISBN: 9780500286876

Nyelv: angol

Kiadás éve: 2008

Kiadó: Thames and Hudson

Kategóriák: Design/Reklám


Mennyiség (db):
 



Ismertető

435 Illustrations, 435 in colour.

Twenty years ago, an advertiser could reach 80 per cent of the US population with just three television commercials. Today it takes 150. Advertising is suffering because of the sheer amount of it, the lack of innovation within traditional advertising formats and the power that media fragmentation and technology give to consumers to tune out the noise.

The new buzzwords are guerrilla, stealth, ambush, buzz, viral, grassroots, wildfire and ambient. This book is the first to harness them into an integrated communications approach.

Advertising is Dead is the only complete survey of a global shift affecting all kinds of business, and is essential reading for all advertising, marketing and communications professionals.

After studies in film direction, marketing and communications, Tom Himpe entered the world of advertising. He worked at two of Belgium’s finest agencies, Duval Guillaume and Mortierbrigade, and then joined Naked Communications in London. He now runs his own consultancy agency in London, under the name Fortune Cookie.



Az Ön hozzászólása

Belépés


Megjelent köteteink

ajanlokep

Lapozzon bele!

Sorozataink

Támogatóink


Részletes kereső
Könyvrendelés Címlap Részletes keresés Az Atlantisz könyvei Megjelent kötetink Sorozatok szerint Szerzők szerint Boltunkból azonal elvihető Szerzők szerint Cím szerint Témakör szerint Külföldi könyvbeszerzés Külföldi könyvkiadók Egyedi megrendelések Vásárlási tudnivalók Vásárlási tájékoztató Kedvezmények Miért az Atlantisz? Gyors import, kedvező ár Sürgős rendelések Különleges beszerzések A rendelés módjai Impresszum, kapcsolat Kapcsolatfelvétel Fejlesztés, grafika Hírek, események Hírek Atlantisz könyvkiadó Atlantisz könyvprogram The Atlantisz Publishing House Könyveink Az Atlantisz Könyvsziget Recenziók időrendben Szerzőink Munkatársaink Védnökeink és támogatóink Mentsen könyvet! Könyvkiadónk története Fotógaléria Kiemelt külföldi partnereink Letöltheto anyagok Sorozatok borítói Plakátok Panorámafotók Háttérképek Képernyővédő
Vissza a lap tetejére